Post by tiotealnetskere on Feb 18, 2022 15:37:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Cooking Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Cooking Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke penger hack ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Cooking Chef 2022 version ▞▞▞
Jeg liker virkelig dette spillet. Veldig vanedannende, det som noen ganger hater er at kundene blir så utålmodige, spesielt barnekunden, men jeg liker fortsatt dette spillet
Brukte mye penger på dette spillet, og nå vil ikke appdataene mine gjenopprettes. Jeg har prøvd forskjellige enheter for å fortsette fremgangen min, men jeg kan ikke gjenopprette den noe sted. spillutviklere svarer ikke. IKKE KJØP NOE FRA DETTE SPILLET
For mye reklame
Jeg elsker dette spillet....lett å spille ...har mange forskjellige oppgaver..og også offline
Det er et fint matlagingsspill pluss at jeg skulle ønske det var lettere å låse opp nye restauranter.
Bra spill, men belønningen i seiersrekke er ikke sann..du vil ikke få belønningen i den 15. seier, selv om du ikke har en vinnerrekke, hadde belønningen i den 15. seier allerede en sjekk, så det betyr at du ikke kan få den belønningen fordi det så ut til at du allerede har fått den belønningen selv om ikke..så jeg avinstallerte den..vær så snill å fikse dette så jeg installerer det igjen..
Hai namaku nadia aku suka samq game ini cuman mohon diupdate lagi baaay😞😞
Absolutt elsker spillet, men når annonser dukker opp, må du lukke spillet.. noe som er irriterende fordi det er en annonse etter hvert nivå. Vennligst fiks og jeg vil rangere til 5 stjerner!
De la annonsene rett i krydderskålene. Du kloner alltid annonsen ved et uhell, og ødelegger spillet ditt!
Du bør elske dette spillet. Det er bra. Det er flott. Det er kjempebra. Det er enestående. Det er ok fordi det har alt for mange tillegg. Men alt annet er enestående.
Det beste spillet så langt Mitt eneste problem er at kunden blir utålmodig, men spillet er veldig morsomt og hyggelig
Det tar for mye tid å laste ned😤😠😖 Samme som andre spill ikke så fornøyd😑
Kunne vært morsomt, men edelstenene er for mange
Det er et morsomt spill. Det har oppskriftens sannheter. Det er interessant
Nyter
For kjedelig Legg til noen utfordringer og vendinger
Jeg likte ikke hvordan den måtte dra maten
Morsomt, men fargen bør være mer definert mellom burgere og kylling etter at de er tilberedt.
Så langt har jeg nettopp lastet det ned, og jeg synes spillet er spennende og morsomt. Selv om jeg er voksen liker jeg det, og hvis du vil doble belønningene, må du se reklame, noe som betyr at du har alternativer.❤
Vel, la oss se her først, jeg er på nivå fire, og det har jeg, og de er allerede utålmodige kunder, det vil si at jeg lager mat, for det er vanligvis latterlig når de er på dette stadiet, det er at det er på høyere nivåer, ikke denne ikke denne gangen nei sir liker det ikke i det hele tatt, jeg har ikke råd til noe eller tjene penger på det på den måten, så dette er grunnen til at jeg gir deg en én stjerne bytt opp og fiks det, ellers installerer jeg spill!!!!🤬🤬😡
Pacific Warships: Naval PvP Aksyon qym
Jeg elsker dette spillet, det eneste problemet er at jeg ikke får nok diamanter til å fortsette spillet.
sundae blir truffet veldig ofte
Elsker dette spillet sakte i begynnelsen, men det blir raskere etter hvert som du går opp i nivåer
det er virkelig god opplevelse å spille dette spillet.
oppgraderingen trenger alltid diamant det er ikke lett å få det.. en annen er det greit
Enkel å bruke, underholdende, gratis, morsom og hjelper med multi-taking
dette er et bra spill, dette er gøy prøv dette spillet hver resturant vil du åpne mye moro dette spillet er ikke kjedelig, prøv spillet
Klikk for å spille gikk rett til annonsen. Prøvde å spille, men kan ikke dra og slippe bollen i søpla. Er redd det er en avinstallering fra meg
koking for sakte
greit. men originale penger er nødvendig for å vinne spillet
jeg elsker dette spillet. Det er veldig vanedannende, og du vinner enkelt mynter og edelstener.
bare gretten kunder ... og bare 1 holder ikke for mye. enkelt spill, de gir deg oppgraderinger i opplæringen. beste spillet trenger flere oppgraderingsnivåer per restaurant
Jeg liker spillet veldig godt, men det suger og irriterende med for mange annonser, jeg vet ikke engang hva jeg skal gjøre igjen. Og hver gang jeg prøver å lukke annonser wahala don com gjør noe med det for pls
Spillet er interessant, men det er vanskelig å dra maten til kunden, det tar også tid før maten blir klar
Crazy Cooking Chef Simulator pbse
Crazy Cooking Chef Simulatsioonmängud idd
Ok
Det ok kunne gå litt raskere under matlaging
Crazy Cooking Chef Simulation lly
Det er et flott spill fordi det lærer deg å være rask og tenke raskere. Jeg tror det er bra for alle å laste ned app fordi det hjelper deg å se og tenke raskere
Jeg liker dette spillet og det var morsomt og lærerikt, men det var vanskelig å laste ned i Play Store
Crazy Cooking Chef Simulator ryvb
et bra spill, men vanskelig å tjene diamanter ... det er noen løsning for å tjene diamanter
Spillet fortsetter å krasje når jeg prøver å gå etter de tidsrelaterte prestasjonene, noe som er ekstremt frustrerende. Gjør forbedringer, ellers forblir den avinstallert.
Morsomt!
Liker ikke vurderingsutpressing for spillmynter. Glitrende.